Saturday, January 22, 2011

Aku vs Jeans

aku ngan jeans mmg xleh dipisahkan...i mean..suar jeans r..
but maktab aku nih..terdiri dr kalangan orang2 yg..camne ekk..nk gitau pon x reti..
baru2 ak dpt citer...xleh pakai jeans..
apeke masalahnye..standard r remaja...diulangi..remaja kan..
xkan r nk kua pakai baju kurung...or jubah..or ntah.,
aku bukanlah nk underestimate pakaian camtuh..tp setiap orang ada hak masing2...

but...aku mmg betoi2 x puas ati la kan...
nape la orang atasan x bg pakai suar jeans...???
n smlm 1st tyme aku kuar bndr KB pakai suar slack...semate2 takot kena anik name..
tp aku rase pasni aku tetap nk pakai jeans..x kesah r org nk marah ke..ape ke
aku bukannya bdk kecik leh larang2...itu boley..ini x boley....no way..!!

coz...jeans tlh menjadi sebahagian dr idop aku...hahahhh

No comments:

Post a Comment