Friday, January 21, 2011

tangisan pertama 2011


arini.....aku mengharapkan kegembiraan....apabila keluar ke KB....bersama rakan terchenta..DD n WA....
but....someone telah merosakkan mood epy aku....betol2 wat aku tertekan...tensen tahap petala ke 8..huhhh
someone yg pernah bertakhta di hati aku...namun itu dulu...not now....coz i'm belong to someone else...
ni yang rase nk amik mood emo jap...huuhhh

plizz r...ak admit...ak jenis suke simpan sorang2...pendam sorang2...tp itu hak aku...
but takyah r ungkit2 ag..semua orang pernah wat salah & silap...even aku pun x terlepas...
n jangan la marah aku...da r aku ni mudah je mengalir air mata...if kena marah...
nak wat lagu mane...da itu sifat aku...sifat aku yang x matang ag kot...

just aku minta...pliz jangan marah aku..even aku nampak x berperasaan...tp aku ad HATI...!!
n blaja r terima kenyataan....even ianya pahit untuk ditelan...
coz aku bukan untukmu....

arini dalam sejarah...jan 21 2011....or 21-01-2011...tarikh yang best...
but air mataku mengalir dengan lajunya membasahi pipi ini..

No comments:

Post a Comment