Wednesday, January 26, 2011

RPH...huhuuu

slame ni...aku ingatkan keje sebagai cikgu @ guru mudah....ye r..msuk kls..bukak buku,ngaja,n soh murid2 wat keje...anta keje,kuar kls..
nmpk simple je kan..??
skali pas aku masuk IPG...perghh...baru laa aku taw..pyh yg amat..
kena wat itu..kena wat ini..
untuk sem ini jerk..aku kena wat RPH @ rancangan pengajaran harian...
payah seyh...penat otak weh..kena mikir mcm2 utk wat rph nih
n utk aku yg berada dlm opsyen Pengajian Melayu...kena r wat rph utk BM r
pas wat RPH...kena wat mikro teaching dlm class
nak lg susah..kena ngaja budak2 tua,majoriti umor 20 n 21...perghh
bkn budak2 yg umornye 7-12 tahun..leh bayang xbagaimana susahnya..lau bdk2 kecik..snang je..hahahh
ngaja bdk2 besa..taw2 je r fiilnye lagu na..nak2 bila soalan yg dikemukakan terkeluar dr tajuk or rph yg dibuat..mmg paroks larh..:-b
wat mase ni..grup aku jek asik lebey dr mase yg ditetapkan..nk wat lagu na..xdek pengalaman..hahah..
 ni r micro teaching yg 1st...pic kabur..men cut dr video jek..hahahhh
ni yg 2nd...tp ni bkn tajuk grup aku...ni sje snap pic utk kenangan

No comments:

Post a Comment